Volunteeren, onderhandelen en snakken naar pizza - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu Volunteeren, onderhandelen en snakken naar pizza - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu

Volunteeren, onderhandelen en snakken naar pizza

Door: Véronique aan het zwembad

Blijf op de hoogte en volg im, Véronique, Sophie & Sofie

25 Oktober 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Lieve lezertjes,
We kunnen jullie melden dat Sooph en Veer zich al beter voelen. Nog niet 100%, maar het in het bed liggen is veranderd in bij het zwembad liggen en het balen om niet mee te kunnen naar de school is veranderd in weer lesgeven!
Vandaag geven de laatste dag les op de school in Ubud. Eigenlijk zouden we maandag t/m vrijdag volunteeren, maar er is een soort ceremonie slash feestdag waardoor we vrijdag vrij zijn. Enigszins jammer, maar van de andere kant: een dagje extra genieten van het mooie Bali. We hebben een leuk weekend in het vooruitzicht. Morgen willen we naar Sanur, lekker strandhangen (inclusief oh oh bali beach-shoot) en uiteten. Na het uiteten snel terug naar Ubud om Cornelia en Nella, onze Zweedse huisgenootjes (oftewel: the swedish housemafia) uit te zwaaien. Zij vertrekken namelijk al. Dubbele gevoelens; jammer dat ze weggaan, maar van de andere kant: nu hebben wij de hele villa voor onszellef, including extra douche en toilet! Zaterdag willen we naar de watervallen en, wat ons heel gaaf lijkt, op een olifant rijden! Over de prijs gaan we vanavond nog even keihard onderhandelen. "We are students you know.." Jimmy is er erg goed in. Wel geinig om te vertellen; we waren aan het onderhandelen over onze trip naar de Gili's vorige week.. Heel zielig, arm en zwerverig gedaan en uiteindelijk tot een nice prijs overeengekomen, vraagt de man waar we opgepikt kunnen worden, waarmee wij antwoorden "at The Mansion please", oftewel: het duurste 5sterrenhotel in heel Ubud haha! Je had zn face moeten zien! Achja, wij zijn gewoon business bitches! Maargoed, waar was ik gebleven? Oja, bij de zondag! Zondag willen we graag naar Tanahlot. Zonsop- en ondergang schijnt daar geweldig mooi te zijn, dus dat gaan we bekijken.
Vreemd om te beseffen dat we gisteren precies op de helft van onze reis zaten. We missen jullie wel, maar gaan zeker genieten van ons weekendje én natuurlijk volgende week: de adventureweek, waar we erg benieuwd naar zijn!
We houden jullie op de hoogte.
Oja, oja, oja! Voor ik het vergeet; een verzoek aan alle mama's voor 4 november: Alsjeblieft GEEN rijst of iets wat er ook maar een mini klein pietsie beetje mee te maken heeft als avondeten :)

Veel liefs (en een kusje voor de liefste <3) van Véronique

• 25 Oktober 2012 - 09:00

Grote Zus Van Veer :

Oee gaan jullie nog raften? Ik weet niet uit mn hoofd welke Elefantride ik ben geweest maar die rivier waar je naar vroeg dat was een aangelegde waterbak, dus niet heel speciaal hoor haha. Zal proberen het vandaag uit te zoeken maar ik heb mijn eindtoets vandaag dus weet niet zeker of het lukt. xx

• 25 Oktober 2012 - 09:00

Grote Zus Van Veer :