Lesgeven en verdere avonturen - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu Lesgeven en verdere avonturen - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu

Lesgeven en verdere avonturen

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg im, Véronique, Sophie & Sofie

27 Oktober 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Na alle verslagen ben ik, Sophie (of hoe de kinderen schrijven Shopie) nu aan de beurt om een verslag te schrijven! Afgelopen donderdag was onze lesdag.. 's Ochtends druk naar liedjes, spelletjes, puzzels en kleurplaten gezocht, want daar zijn de kids gek op! 's Middags was het dan zover, de laaatste dag dat wij er waren. Na de gebruikelijke liedjes en spelletjes zijn we met alle klassen naar buiten gegaan om daar met grade 4,5,6 bodysounds te doen (voor de insiders; ik heb maar niet meegedaan ;)). Ook hebben we nog een aantal liedjes gezongen. Het was erg leuk om alle kinderen zo enthousiast te zien mee doen! Hierna met de kids de klas in, wat bleek.. Het bord was helemaal versierd en we kregen van alle kinderen cadeautjes en tekeningen! De kinderen geven hier over het al eten en wierrook als cadeaus dus voorlopig hebben wij genoeg snoep op onze kamer! Al met al was het een super leuke laatste dag!!

Om bij te komen van al die dagen vrijwilligerswerk (voor mij 3 dagen ;)) zijn we gister een dagje gaan luieren op 't strand! Het was weer heerlijk! Gisteravond hebben we ook onze Zweedse buurtjes gedag gezegd! Vervolgens genoten van onze nachtrust want zaterdag vroeg op vanwege de olifantentocht!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen; het was SUPER! Eerst op de olifant een ritje gemaakt en vervolgens de dieren eten geven en op de foto! Het resultaat staat op facebook! :) Terwijl ik dit schrijf liggen we bij ons 2de huis, de mansion! Zoals jullie al kunnen lezen, we zijn dus volop aan het genieten!

Het laatste weekje is helaas alweer aangebroken maar gelukkig staan er nog veel leuke dingen op 't programma zoals; tanah lot, mountainbiken, raftem, turtle island, zonsopkomst op de vulkaan en nog een keer een massage!

In de volgende blog zal over bovenstaande dingen iets staan!
Ik plons weer even het zwembad in! ;)

Xxxxx en liefs
Sophie