Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen!

Door: Véronique

Blijf op de hoogte en volg im, Véronique, Sophie & Sofie

08 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Lieve lezertjes,
Nog 5 nachtjes slapen en dan is het toch eindelijk écht zo ver... BALI 2012! Drie weken lang puur genieten, cultuur snuiven en vooral lol maken met de Bali-matties. Ik heb er superveel zin in! Nog een paar stagedagen, nog 1 laatste vaccinatie halen bij de GGD, nog eventjes afscheid nemen van alle lieve vriendjes en vriendinnetjes, zusjes, broertjes, papa's en mama's.. en dan gaan we! Op naar Schiphol, het vliegtuig in.. en na een paar uurtjes -die we zo vergeten zijn als we er eenmaal zijn!- zijn we in Ubud, onze destination :)
Ik weet nog dat we onze reis boekten in januari. We hadden tentamenweek en tijdens ons studieontwijkende gedrag keken we op internet naar internationaliseringsreizen. "Mama! Moet je horen.. Jimmy en ik keken op internet naar reizen en kijk wat we gevonden hebben. Vrijwilligerswerk in Bali! Kijk hoe vet! We hebben volgend schooljaar rond de herfstvakantie 3 weken uitgezocht wanneer we zouden kunnen gaan! AAAH dit is echt leuk! en het kost maar 2000 euro!" - "EERST JE TENTAMEN, en DAN praten we verder" zei mama, haha! De volgende dag maakte ik mijn tentamen Gezinspedagogiek en daarna, BAM, terug naar de Kilroy-site. Eventjes dachten we na over Thailand en ook de Fiji eilanden heb ik even langs horen komen, maar nee hoor; BALI leek ons het allerleukste. Een week lang lesgeven aan lieve indokindjes en de week ervoor en erna genieten van het mooie eiland. Ik kan echt niet wachten. Ik heb er mega veel zin in! Nog maar 5 nachtjes slapen. Het is niet voor te stellen... We gaan een top tijd beleven.
Lieve allemaal, wij hopen iedere dag iets te schrijven op deze blog, zodat iedereen die het leuk vindt ons op de voet kan volgen. Wil je ons uitzwaaien op Schiphol, meld je dan aan op de Bali uitzwaai Facebook en win een unieke buddha to buddha armband. Veel liefs <3

• 09 Oktober 2012 - 20:46

Sophie:

Hahaha, lekker ding ben je ook veer! :) Is nu al een leuk verslag en we zijn nog geen eens weg!

NOG MAAR EVEN! :)

X