Spierpijn, Hollands kopje thee & aftellen maar! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu Spierpijn, Hollands kopje thee & aftellen maar! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu

Spierpijn, Hollands kopje thee & aftellen maar!

Blijf op de hoogte en volg im, Véronique, Sophie & Sofie

26 September 2012 | Nederland, Leiden

26 september 2012: Zo goed als alle prikken zijn gehaald (inclusief de spierpijn.. but it's all worth it?) en nu zitten we dan, tweeënhalve week voor vertrek, met een heerlijk Hollands bakje thee te bespreken wat er allemaal nog moet gebeuren.. Nog een onwerkelijk idee dat we over drie weken aankomen op het WARME Bali! De rest van de klas zal gezellig zitten te ploeteren bij statistiek, terwijl wij ons bezig zullen houden met het acclimatiseren en de bevreesde jet-lag. Oké, nadat we er even in hebben gewreven hoe lucky wij zijn, zullen we ons verder bezig houden met de vertrekdatum: 13 oktober. Het leek ons leuk om voor het inchecken en het beruchte tissue moment (we gaan tenslotte wel drie hele weken), met het uitzwaaicomité een bakske koffie te gaan nuttigen. Zo kunnen alle ouders (& lovers) elkaar even ontmoeten en elkaar misschien zelfs wel op hun gemak stellen? Ah fijn, als je hier bij wil zijn, meldt u zich 13 oktober om 8.30 bij de Malasya Airlines servicebalie (te vinden in vertrekhal 3). Na het inchecken (zodat we die oh zo stoere backpack kunnen dumpen) kunnen we dan, op eigen kosten, gezellig even meeten. Voor nu: counting down the days!

im, Véronique, Sophie & Sofie

Vanaf 13 Oktober gaan wij; Jim, Véronique, Sophie & Sofie drie weken lang ervaringen opdoen in Bali. Van lesgeven tot mountainbiken en van luieren in de hangmat tot olifantenritjes maken.

Actief sinds 26 Sept. 2012