Kuala loempia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu Kuala loempia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van im, Véronique, Sophie & Sofie - WaarBenJij.nu

Kuala loempia

Blijf op de hoogte en volg im, Véronique, Sophie & Sofie

13 Oktober 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste allemaal,

Het gaat gelukkig goed met veer, ze heeft geen last gehad van de botsing (met de paal bij het uitzwaaien) en ook na een aantal keren gewekt te zijn, heeft ze haar goede humeur niet verloren.
Ohja, met de rest gaat het ook prima hoor!

Het was best lastig om een selectie te maken uit de 83436734373 films die we konden kiezen, maar het is gelukt! Happy feet, Hannah Montana, Marley & me en Rock of Ages behoorden tot de uitverkorenen.
Het is hier nu 6 uur in de ochtend, maar het besef dat we een nacht hebben overgeslagen dringt nog niet helemaal door..

Gelukkig kregen we lekker kip en noedels als ontbijt (om 3 uur 's nachts; of 9 uur 's avonds NL tijd) en die was best te doen.

We hebben nog drie uur om hier te overleven op dit vliegveld, maar zodra de Starbucks opengaat, stormen we op de caffeine af!

Voor nu houden we het weer even voor gezien en zullen we jullie op de hoogte houden als wij ons op Bali bevinden!

XXXXX

• 14 Oktober 2012 - 08:16

Ria Van Nieuwenhuizen:

Mooi jullie hebben het eerste en grootste gedeelte van de reis achter de rug.
    Op naar Bali ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen ( aanvaringen ;-)) .
    Groetjes Ria

im, Véronique, Sophie & Sofie

Vanaf 13 Oktober gaan wij; Jim, Véronique, Sophie & Sofie drie weken lang ervaringen opdoen in Bali. Van lesgeven tot mountainbiken en van luieren in de hangmat tot olifantenritjes maken.

Actief sinds 26 Sept. 2012